Get your own Digital Clock

Thursday 12 January 2012

Maafkan aku

Maaf.. aku tidak suka didesak... Maaf.. aku tidak suka dipaksa-paksa.. Maaf.. aku benci bila didesak... Maaf.. aku benci bila rasa terpaksa.. Maaf.. aku memang begini.. Maaf.. aku tidak sempurna.. Maaf.. jika aku berdiam diri bukan bermakna aku bisu... tapi kerna aku tidak mahu mengeluarkan kata2 yang boleh mengguriskan hati... Maka, jika aku diam bisu tanpa bicara sedarlah ada sesuatu yang... Biarkan aku... berikan aku waktu untuk menenangkan fikiranku... Biarkan aku sendirian untuk seketika.. Jangan desak aku.. kerna aku tidak menyukainya... Jangan dan jangan menyoal aku berkali-kali tentang perkara yang sama...

Dan bila aku janjikan sesuatu jangan ditanyakan kepastiannya berulangkali.. kerna aku terasa seolah-olah kamu tidak mempercayaiku... Dan bila aku tidak membalas mesej dan panggilan biarkan aku....... kerna aku tidak suka didesak dengan panggilan berulang-ulang kali.... Sedarlah jika aku tidak menerima panggilan itu pada panggilan kedua maka sememangnya aku tidak berniat pun nak terima panggilan itu dan bercakap apa-apa.. Dan aku tidak suka melakukan sesuatu yang tanpa kerelaanku...



No comments:

Post a Comment

Arigato! thanks for the comment/s