Get your own Digital Clock

Sunday 25 March 2012

Aku Adalah Aku - Menjadi Diriku

Eh.. eh.... 'terhapdate' entri baru plak.. huhuhuhuhu.. tetibe je kan terlebih rajin petang ni nak tulis entri baru. Bukan apa tengah dok sedap on9 tadi terjumpa plak video nih.. comel plak... tu yang sesaje je nak share. hehehehehehe... dulu-dulu dah pernah dengar lagu ni. Boleh dikatakan, lagu nyanyian kumpulan Edcoustic ni merupakan antara lagu nasyid yang aku suka. Dulu-dulu juga lagu ni lah yang aku dok ulang dengar lam mp3... tapi sekarang bagai kacang lupakan kulit, aku dah tak dengar sangat dah lagu-lagu nasyid nih.

Kalo dulu, selalu layan lagu kumpulan Nice, UNIC, Edcoustic, Tashiru, Maher Zain, De Hearty, In Team, Haddad Alwi, Devotees, Mestica, Hijjaz, Firdaus, Far East, Opick. Tapi sekarang dah pandai dah layan lagu Super Junior, SNDS aka Girl's Generation, Beast, Sweet Sorrow, 2NE1, Kara dll. Adeh, hebat betul kan penangan lagu kpop pada diri aku ni. Ish ish... 

Tapi takpe, lepas ni dah tak buat dah camtu. hehehehe... Meh kita sama-sama membersihkan telinga yang dah berkerak nih dengan lagu-lagu nasyid yang banyak menyampaikan mesej-mesej dan nilai-nilai yang suci lagi murni! Jom layan lagu Edcoustic ni dulu... Zasssssss!!!!

1 comment:

  1. ulang jgn xulang lagi...dgr sampai lebam telinga..hehe..cam xbiasa buat kn kn..akak terlebih biasa...;)

    ReplyDelete

Arigato! thanks for the comment/s